MISKOLCI BALETT – TÁNCOSOKRÓL KRITIKARÉSZLETEK:

FŰZI Attila:

„Sancho egészen különbözik az eredeti regénybeli bárdolatlan, kelekótya parasztfigurától, és a lovaghoz viszonyított alárendeltsége sem annyira egyértelmű. Fűzi Attila Chaplint idéző Sanchója apró, izgága, kifejező mozdulatokkal karikírozza a keménykalapos úriember viselkedési normáit.” (DOHY Anna: Volt egyszer egy könyv, revizoronline.com)

 

KOCSIS Andrea:

„Látványos, lendületes és közérthető kortársbalett-előadást láthattunk, amelynek a Gelsominát táncoló Kocsis Andrea igazi középpontja. Lágyság és erő, elveszettség és magára találás, fájdalom és életöröm – mindez ott van a természetesen, külső manírok nélkül megteremtett karakterben.” (TURBULY Lilla: Utak és találkozások, tanckritika.hu, a Férfiak, nők, Fellini című előadásról)

 

LUKÁCS Ádám:

„Lukács Ádám Quixoteként is bizonyítja, hogy amit tud, azt nagyon tudja: tépelődő, kissé egzaltáltságra is hajlamos intellektuális-lírai hősök bemutatásában szinte verhetetlen.” (KUTSZEGI Csaba: Hová tűnt Rosinante? tanckritika.hu)

 

MOHAI Cintia:

„A Quixotéban az Aldonzát alakító Mohai Cintia nyújt kiemelkedő teljesítményt. A szereppel technikai gondjai nincsenek, sőt: mozdulatait magabiztosan formálja nemcsak kifejezővé, hanem (kifejezetten) széppé is. Mindeközben élő, izgalmas, egyedi karaktert formál: a Quixotéval táncolt kettősében egy egyszerű mai lányt eszményi idollá varázsol.” (KUTSZEGI Csaba: Hová tűnt Rosinante? tanckritika.hu)

Vissza

Gyászjelentés: Komáromy Éva

       „A nyári éjszaka háromszor mosolyog.      Az első mosoly a fiataloké, akik semmit sem tudnak.      A második a bolondoké, akik túl...

Tovább

Seres Ildikó így emlékezik Komáromy Évára

Drága Éva! Nyugodj békében!Csodás anyám (Kis éji zene), veszélyes ellenfelem (Csárdáskirálynő) és félelmetes anyósom (Elisabeth) voltál! Embernek, színésznek pedig igazi példakép!A revü-operett volt a kedvenc...

Tovább